Znajdą tu Państwo recenzje i aktualne oferty : wózki nowe i używane najbardziej znanych marek.
Wszystkie oferowane przez nas wózki używane dobierane są bardzo starannie i przechodzą kompletny przegląd tak aby zaoferować tylko wózki w stanie bardzo dobrym i idealnym.
Oferty sprzedaży aktualnie dostępnych wózków znajdą państwo na naszej tablicy - link do olx.pl znajduje się po prawej stronie bloga.
§1 Składanie zamówień
1. Za pośrednictwem naszego bloga, e-maila lub tablicy (www.olx.pl) bądź telefonicznie mogą Państwo składać zamówienia.
2. Zamawiający powinien podać następujące informacje:
- imię i nazwisko odbiorcy
- numer telefonu kontaktowego
- dokładny adres dostawy
- wyszczególnienie zamawianych towarów.
§2 Realizacja zamówień
1. Zamówienia realizowane są po pomyślnym potwierdzeniu telefonicznym lub mailowym.
2. Potwierdzenie zamówienia obejmuje następujące informacje:
- nazwa i kolor zamawianego towaru
- zamówiona ilość
- sposób dostarczenia
- termin dostarczenia
- koszt dostawy
- całkowity koszt zamówienia
- forma płatności
- adres dostawy.
3. Zamówienie może zostać anulowane w ciągu 7dni roboczych w przypadku innych powodów / np.braku w magazynie, błędnych danych, zmiany ceny itp./ o czym Klient zostanie poinformowany, a wpłacona należność zostanie niezwłocznie zwrócona.
§3 Transport towaru
1. Towar dostarczamy na terenie całej Polski, a po sprawdzeniu możliwości i po indywidualnych ustaleniach wysyłamy również za granicę.
2. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firm kurierskich. Przesyłki o niewielkich wymiarach mogą być wysyłane za pośrednictwem In Post lub Paczka w Ruchu.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru lub uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Niezwłocznie należy powiadomić nas o tym fakcie przesyłając do nas wypełniony i podpisany protokół ewentualnej szkody.
§4 Koszt i czas dostawy
1. Dokładny koszt transportu - indywidualnie dla określonych produktów podawany jest w trakcie zamawiania.
2. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie, zależą od zawartości i miejsca dostawy oraz warunków firm kurierskich.
3. Termin odbioru osobistego należy ustalać telefonicznie bądź mailowo.
4. W przypadku braku towaru w naszym magazynie Klient jest o tym informowany, w takim przypadku może przyjąć późniejszy wskazany termin dostarczenia towaru, może też zrezygnować z zamówienia.
§5 Warunki gwarancji
1. Wszystkie oferowane w sklepie produkty nowe jak i używane są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.
2. Produkty nowe objęte są gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy zgodnie z zapisami w ich kartach gwarancyjnych.
3. Wadliwy towar należy dostarczyć na nasz adres, po uzgodnieniu większość producentów oferuje możliwość bezpłatnego transportu reklamowanego towaru bezpośrednio od Klienta do punktu serwisowego, korzystając na terenie Polski ze wskazanej firmy kurierskiej. Zasadne naprawy w okresie gwarancyjnym są bezpłatne.
4. Podstawą rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego Klienta do sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, w tym o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z p. zmianami).
5. Niezależnie od gwarancji, zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ust. z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.).
§6 Uprawnienie do odstąpienia od umowy
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na nasz adres.
2. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym dokona zwrotu zapłaconej ceny towaru na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego w terminie 14 dni, a konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru.
4. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
5. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz